Teslimat ve İade - Bix

Teslimat ve İade Bilgileri

Sipariş verildikten sonra teslim alacak kişi ve adres bilgileri değiştirilememektedir. Değişiklik talep ediyorsanız, sipariş teslimatının durdurulması için Çağrı Merkezimizi (0850 303 0 249) arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezimiz hafta içi 09:00 – 18:00 Cumartesi günü 09:00 – 14.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Siparişinizi kimlik ve imzanızı ibraz ederek teslim alabilirsiniz. Teslim alacak kişi adreste bulunmadığında, teslimat adresinde bulunan 1. derece akrabaya, kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra ürün teslim edilmektedir.

Ürününüzü teslim alırken ürün ambalajını açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Ürünün hasarlı veya eksik çıkması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak siparişi teslim almayınız.

Teslimat esnasında adreste kimse bulunmaması durumunda, kargo sorumlusu size kargo şirketinin telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Haber formunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. İkinci uğramada da adresinizde bulunmamanız durumunda, 2 gün içinde anlaşmalı kargo firmasının Müşteri Hizmetlerini arayıp siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirirseniz teslimat gerçekleştirilecektir. Teslim edilemeyen siparişler iade alınmaktadır.

Teslimat anında kargo bedelini alıcı karşılamaktadır.

Hesabım sayfası içinde bulunan “Siparişlerim” sayfanızdan sipariş durumunuzu kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin teslimatı belirtilen sürelerin dışına çıktıysa, Çağrı Merkezimizden (0850 303 0 249) veya info@bix.com.tr‘ye mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.
Sipariş teslimat süreleri aşağıdaki seçeneklere göre belirlenmektedir. Doğal afet, savaş, yangın, terör vb. olağanüstü durumlarda teslimat süresi değişebilir. Siparişinizi Hesabım/Siparişlerim sayfanızdan takip edebilirsiniz.

İade hakkında işlem sağlamak için çağrı merkezimiz üzerinden (0850 303 0 249) veya info@bix.com.tr‘ye mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.